Als Operationeel Manager ben je (mede)verantwoordelijk voor de operationele activiteiten binnen de regio Rotterdam, Botlek, Europoort en omliggende gebieden.
Wat ga je doen?
Als Operationeel Manager ben jij de drijvende kracht achter de groei en het succes van onze dienstverlening in de regio Zuid. In deze rol ben je niet alleen verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van onze business en het onderhouden van klantrelaties, maar ook voor het dagelijks aansturen en coachen van een team van 25-30 medewerkers. Je bent een spil tussen klanten, leveranciers en interne teams waarbij je zorgt voor een optimale service en klanttevredenheid.
Jouw verantwoordelijkheden
- Ontwikkelen en uitbouwen van de business: Onderhoud klantcontacten, bouw relaties uit en werk samen met supportafdelingen aan commerciële kansen binnen de regio
- Team coaching en ontwikkeling: Zorg voor de dagelijkse aansturing, groei en coaching van je team inclusief personeelsontwikkeling en prestatie-evaluaties
- Veiligheid en kwaliteit: Creëer een veilige werkomgeving door veiligheids- en kwaliteitsnormen te waarborgen en incidenten proactief te managen
- Factureerbare activiteiten beheren: Verantwoordelijk voor de planning en uitvoering van diensten inclusief optimaliseren van operationele processen
- Root Cause Analysis en incidentbeheer: Betrokkenheid bij veiligheidsonderzoeken, near miss tracking en het opstellen van preventieve en corrigerende maatregelen
- Investeringsvoorstellen coördineren: Werk voorstellen uit voor nieuwe tools en apparatuur ter ondersteuning van de groei en efficiëntie van de afdeling
- Verbinding leggen tussen klanten en interne teams: Fungeer als schakel tussen de klant en de interne afdelingen voor een optimale dienstverlening en klanttevredenheid
Wie ben jij?
- HBO werk en denkniveau
- Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal
- Klantgericht, gewend om te werken met grote klanten waarbij kwaliteit, veiligheid en efficiëntie de pijlers zijn.
- Flexibele werkinstelling en in staat om jezelf snel aan te passen
Wat bieden wij?
- Marktconform salaris;
- 13 ADV Dagen;
- 27 vakantiedagen;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao Metaelektro;
- Laptop, auto en smartphone;
- Wij bieden jouw diverse trainingen en eventueel een vervolgopleiding;
- Een mooie rol binnen de organisatie;
- Wij zijn een open en informele organisatie en stimuleren verantwoordelijkheid, ondernemerschap en samenwerking;
- We werken aan innovatieve trajecten met de nieuwste technieken;
Over de opdrachtgever
Wereldwijd erkend voor specialistische diensten in de (petro-)chemie en metaalsector, met een focus op lekdichting en valve repair.
Ben je enthousiast geworden?
HB17 Werkt verzorgt de werving en selectie voor deze vacature, waarbij je rechtstreeks in dienst treedt bij de opdrachtgever. Wil je meer informatie over deze functie, dan kun je contact opnemen met Joyce Vuijk - Meulblok via joyce@hb17werkt.nl of +31657201410.